BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

like da most

like da most
i really love dis waterfall..feel calm 2 have a look at da picture

Monday, October 11, 2010

SaNtAi~~~

MAYAT 
suatu pagi, di sebuah sekolah.
cikgu : Hasan, smbgkn dua ayt ni mnjdi 1. ' Ali menaiki basikal ke sekolah.Ali ternampak mayat'.
Hasan : 'Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah'.

TIRU
Cikgu : Encik, anak encik di dpti mniru kwnnya, Ali semasa peperiksaan.
Bapa : mana cikgu thu?ada bukti ke?
Cikgu : encik tgk soalan no 4 ni. 'siapakah mnemui pulau pinang?' Ali tulis, 'saya x thu' dan anak encik tulis ' kalau ko xthu, aku lg la xthu'.

NYANYUK
seorang nenek berusia 65 thun mlahirkn seorg ank. rkn2nya dtg brknjung utk mnjenguknya. ktika mreka ingin mlht bayi nenek trsebut, nenek itu brkta, 'nntilah dlu'. bbrpa mnit kmdn, mreka brtnya lg.tetapi nenek itu tetap brkta 'nntilah dlu..'
akhirnya mreka x sbr2 dan menggesa nenek trsebut.
"eh timah...bila kami blh mlht bayi ko ni oii.....??"

"bila die mnangis" selamba nenek 2 jwb.

"knp kami hrs tggu smpai die mnangis??" tnya mreka lg...

"sbbnya...aku lpe...kt mne aku ltk bayi aku td..."


tiada kena mengena antara yang hidup mahupun yg tlh mnggal dunia.utk santai2 je...hehehe..hope korg ske.. :-)





0 comments: